Kan du anbefale de beste rengjøringsappene for iPhone?

Jeg ser etter anbefalinger for de beste rengjøringsappene for iPhones. Telefonens lagringsplass er nesten full, og jeg tror noen unødvendige filer tar opp plass. Hvilke rengjøringsapper kan hjelpe med å frigjøre lagringsplass raskt og trygt?

Utforsk de beste rengjøringsappene for iPhone: En grundig anmeldelse

Når det gjelder å holde din iPhone fri for rot, hevder mange rengjøringsapper å gjøre jobben. For å spare deg for forsøk og feil testet jeg personlig noen av de mest populære. Her er en innsiktsfull gjennomgang av disse appene, deres funksjoner, fordeler og ulemper for å hjelpe deg med å velge det beste alternativet.

:trophy: Topputvalg: Clever Cleaner

Clever Cleaner - Beste rengjøringsapp for iPhone

Utvalgte funksjoner:

1. Fjerner enkelt like og dupliserte bilder.
  2. Finner og sletter store videoer som tar plass.
  3. Tilbyr komprimering av Live Photos, maksimerer lagringsplass.
  4. Rydder opp i ubrukte skjermbilder for å gjøre galleriet mer oversiktlig.

Prissetting:

• Helt gratis: Ingen annonser eller kjøp i appen.

Hva som gjør den enestående:

:white_check_mark: Helt gratis – Ingen skjulte betalingsmurer, annonser eller begrensninger som andre apper har.
:white_check_mark: Lynraske skanninger – En kort 3-minutters gallerisøk for å finne duplikater.
:white_check_mark: Smart sortering – AI oppdager de fleste uklare og dupliserte bilder med presisjon.
:white_check_mark: Imponerende lagringsnytte – Frigjorde 32 GB med minimal innsats.

Forbedringsområder:

:x: Mangler funksjonalitet for å rense e-poster og kontakter som noen andre apper har.
:x: AI identifiserer av og til feil ‘beste bilde,’ noe som krever manuelle kontroller.

Dommen: :star: 4.9 / 5

For en 100% gratis rengjøringsapp uten annonser er Clever Cleaner en klar vinner. Den er enkel, effektiv og brukervennlig – en app du bare må prøve.

Ytterligere ressurser:

Andreplass: Cleaner Kit (tidligere Smart Cleaner)

Rydd opp lagring - Cleaner Kit

Funksjoner (gratisversjon):

• Utfører enkel rengjøring av filer (annonser må sees før opprydding).
  • Organiserer kontakter og kalenderelementer.

Funksjoner (betalversjon):

• Fjern ubegrensede filer og komprimer store videoer.
  • Inkluderer animasjoner under lading og utfører internett-hastighetstester.
  • Beskytter sensitiv informasjon og sikrer Wi-Fi-aktivitet.
  • Tilbyr widget-funksjonalitet og eliminerer alle annonser.
    Prissetting:
  • Ukentlig: $5.99
  • Årlig: $29.99

Fordeler:

:heavy_check_mark: Omfattende tilleggsfunksjoner (sikkerhetsbeskyttelse, animasjoner, videokomprimering).
:heavy_check_mark: Brukervennlig design forenkler organiseringen av bilder og kontakter.
:heavy_check_mark: Innebygde sikkerhetsverktøy øker personvernet.
:heavy_check_mark: Ideell for brukere som ønsker multifunksjonelle verktøy.

Ulemper:

:heavy_multiplication_x: Gratisversjonen krever annonseseing før opprydding.
:heavy_multiplication_x: Selv om de er sjeldnere enn hos konkurrenter, dukker fremdeles pop-ups opp.

Dommen: :star: 4.6 / 5

Cleaner Kit går utover enkel rengjøring ved å legge til funksjoner som hastighetstester og sikkerhetstiltak. Den funksjonsrike PRO-prøveversjonen gjør den appellerende, selv om hyppige annonseforstyrrelser i gratisversjonen kan avskrekke noen brukere.

Tredjevalg: Cleanup App - Phone Storage Cleaner

Cleanup App - Phone Storage Cleaner

• Kan rydde opp i 15 bilder eller videoer om gangen.
  • Tilbyr hemmelig plass og videokomprimering etter å ha sett annonser.
  • Begrenset tilgang til kontaktadministrasjon og e-postrensing.

• Sanntidsdeteksjon av like bilder.
  • Full tilgang til funksjoner, inkludert fjerning av alle annonser.
  • Hemmelig plass for private filer og premium verktøy for videokomprimering.
    Prissetting:
  • Ukentlig: $6.99
  • Livstids tilgang: $39.99

Fordeler:

:heavy_check_mark: Gratisversjonen tilbyr mange funksjoner for testing.
:heavy_check_mark: Har robuste rengjøringsverktøy kombinert med et enkelt grensesnitt.

Ulemper:

:heavy_multiplication_x: Feilmerking av bilder – ‘Lignende’-merker kan av og til tagge uvedkommende bilder.
:heavy_multiplication_x: Høy ukentlig abonnementskostnad sammenlignet med lignende apper.

Dommen: :star: 4.0 / 5

Appens brede spekter av verktøy gjør den funksjonell for de fleste brukere. Mens de gratis funksjonene er omfattende, kan dens uforutsigbare merking og høyere abonnementspris påvirke brukertilfredsheten.

Fjerdeplass: Cleaner Guru

Cleaner Guru - Rengjøringsapp

• Ingen brukbare funksjoner i gratisversjonen.

• Smart bilde-/videoklaring med sveipefunksjon.
  • Spesialiserte alternativer som e-postrens (en sjelden funksjon).
  • Gir hemmelig lagring for sensitive filer.
  • Legger til widgets, kontaktadministrasjon og ladeanimasjoner.
    Prissetting:
  • Pro Ukentlig: $7.99
  • Lite Ukentlig: $6.99

Fordeler:

:heavy_check_mark: Annonsefritt opplevelse forbedrer brukervennligheten.
:heavy_check_mark: Elegant, moderne brukergrensesnitt.
:heavy_check_mark: Unike kapabiliteter, f.eks. integrert e-postrensing.

Ulemper:

:heavy_multiplication_x: Mangler en gratis modus for å teste effektene før man forplikter seg.
:heavy_multiplication_x: Abonnementsmodellbegrensninger – Bare ukentlige betalingsalternativer er tilgjengelige.

Dommen: :star: 4 / 5

Cleaner Guru drar fordel av et banebrytende design og avanserte verktøy som e-postrensing. Imidlertid kan mangel på fleksibilitet i abonnementsalternativer og fravær av gratis funksjoner avskrekke potensielle brukere som foretrekker å teste apper uten betaling.

Avsluttende tanker:

Hver rengjøringsapp har sin egen spesialitet. Hvis du ser etter en helt gratis, ukomplisert app, er Clever Cleaner den klare vinneren. For ekstra funksjoner som enhetssikkerhet, er Cleaner Kit det beste valget. Cleanup App er flott for funksjonstesting, mens Cleaner Guru henvender seg til brukere som ønsker premium-grensesnitt og eksklusive verktøy.

Velg appen som passer dine lagringsbehov og budsjett for enkel iPhone-administrasjon!

Ok, så lagringsproblemer på iPhone, hva? Vi har alle vært der. Jeg har prøvd et knippe av disse såkalte ‘rense’-appene, og la meg fortelle deg, noen er bare glorifiserte annonse-spammere, mens andre faktisk hjelper, men ikke på samme måte.

Først og fremst må jeg innrømme at @mikeappsreviewer har noen solide poeng om den gratis Smart Renser-appen. Den virker ganske legitim hvis du kun er ute etter noe gratis som ikke overøser deg med annonser eller krever en nyre i abonnementsavgifter. Den er utmerket til å rydde opp i duplikater, komprimere videoer og slette ubrukte skjermbilder RASKT. I tillegg, ingen snikpop-ups hvert femte sekund som prøver å belaste deg 6,99 dollar i uka (seriøst, hva er disse appene priset i—gullmynter?).

Når det er sagt, vil jeg legge til litt personlig forsiktighet. Å stole på ‘AI’ for å sortere ut de beste eller uklare bildene dine er… tvilsomt. Jeg har hatt verktøy som dette som har slettet et par GODE selfies før (du vet, de sjeldne hvor man faktisk ser ok ut). Så hvis du bruker Smart Renser, kanskje dobbeltsjekk før du sletter.

Nå, Renser Kit er grei for folk som vil ha flere ‘ekstratjenester’ som sikkerhetsverktøy og kontaktadministrasjon. Men helt ærlig, de fleste av oss trenger ikke halvparten av det greiene med mindre du driver en slags James Bond-operasjon. Og å betale en ukentlig avgift for noe så grunnleggende som lagringsopprydding? Eh, nei takk. Jeg trenger mine 5,99 dollar til kaffe, ikke rengjøringsapper.

Til slutt, Renser Guru? Absolutt pass for min del. Ingen gratisfunksjoner, kun ukentlige abonnementer. Hvorfor skulle noen forplikte seg til å betale før de vet om appen faktisk fungerer? Det føles som om de bare satte et ‘premium’-merke på rengjøring og gjorde alt unødvendig prangende. Dessuten, e-postrydding? Hvem lagrer så mange e-poster lokalt på en iPhone? Vær seriøs.

Konklusjonen: Hvis du bare prøver å frigjøre plass uten hodepine, hold deg til Smart Renser. Den er rett fram, gratis og utfører det essensielle virkelig bra. Hvis du føler for å bruke noe på ekstra funksjoner, prøv kanskje Renser Kit i en uke. Men la oss ikke overtenke dette. De fleste ‘tetthets’-problemer koker ned til oppblåste bilder og videoer—rydd opp i dem, og du sparer masse plass, med eller uten apper.

Selvfølgelig, hvis Apple bare ville slutte å gi oss latterlige basis lagringsalternativer (64GB i 2023? Seriøst?!), kunne vi slettet halvparten av disse renseappene for godt. Men jeg avsporer.

Så ja, at iPhone-lagring fylles opp føles som en moderne tragedie. Først er det kattene, så memene, og plutselig—“Lagring Nesten Full” slår deg midt i ansiktet. Renseapper til unnsetning, ikke sant? Men ikke alle apper er verdt tiden din, eller verre, pengene dine.

Hvis du vil ha rask og problemfri rensing uten å bli ranet virtuelt, er Clever Cleaner-appen utrolig bra, pluss GRATIS. De to ordene burde ikke gi mening sammen i 2023, men det stemmer. Den er ikke proppfull av annonser som prøver å selge deg abonnementstyper oppkalt etter edle metaller. Den eneste ulempen: AI-en kan tilfeldigvis prøve å Marie Kondo favorittbildet ditt, så følg med når du sletter.

Cleaner Kit? Tja—det er greit nok hvis du liker bjeller-og-fløyter, som Wi-Fi-overvåking eller telefonanimasjoner (hvem spør om dette?). Men med mindre du stadig glemmer hvilket Wi-Fi du er koblet til eller liker å betale $6 for grunnleggende telefonrensing, sannsynligvis ikke verdt det. Det er som å hyre en rengjøringstjeneste som også installerer en diskokule i stua di. Kult? Joda. Nødvendig? Nei.

Og hva med Cleaner Guru-greia…det føles som om det prøver for hardt å være luksuriøst. Ukentlige avgifter uten en gratis prøveversjon? Hard pass. Jeg velger mine luksuser med omhu, og ingen ligger våken om natten og drømmer om en premiumapp for å rense skjermbilder.

I bunn og grunn er det ganske enkelt—99 % av oss trenger bare å slette duplikater, uklare bilder og tilfeldige skjermbilder av kvitteringer eller memer vi beholdt “bare i tilfelle”. Clever Cleaner håndterer det enkelt. Hvis lagringsrens føles som terapi (eller hevn mot telefonen din for en gangs skyld), vil denne appen ikke skuffe. Bare slett det rotet og gå videre med livet, fordi å stole på tredjepartsapper for å gjøre Apples lekser er ikke det vi meldte oss på da vi droppet $$$ på disse blanke rektanglene.

Greit, så det virker som alle er gira på renere apper for iPhones, og ærlig talt, jeg har også testet disse karene en del. Men la oss komme til poenget – de fleste av dem enten låser nyttige funksjoner bak betalingsmurer eller bombarderer deg med irriterende annonser. Det er derfor at Gratis Smart Rengjøringsapp for iPhone skiller seg ut som en perle i rotet.

FORDELER:

1. Ekte Gratis: Ingen annonser eller betalinger. Seriøst, det er forfriskende å ikke føle seg flådd etter hvert trykk.
  2. Rask Skanning: Rydder opp i duplikater på null tid. En 3-minutters opprydding føles som magi.
  3. Dyp Sortering: Den oppdager til og med store videofiler og uklare rot du har glemt eksisterte.
  4. Lagringsbesparing: Jeg frigjorde nesten 30GB plass—bevis på at denne appen mener alvor.

ULEMPER:

1. Begrensede funksjoner for kontakt/e-postopprydding, i motsetning til noe mer avanserte apper tilbyr (ser på Cleaner Guru).
  2. AI plukker noen ganger feil ‘beste bilde’ fra duplikater, så vær oppmerksom.

Nå, appjegere som @nachtdromer anbefalte ‘Rengjøringssett,’ som er grei, men ikke perfekt – de annonsene i gratisversjonen er nok til å få deg til å avinstallere fort. I mellomtiden, @mikeappsreviewer fremhevet ‘Cleaner Guru’, men med mindre du er klar til å betale kontanter ukentlig bare for å rydde opp bilder, er det vanskelig å forsvare.

Konklusjon:

Gratis Smart Rengjøringsapp for iPhone er en selvfølge, spesielt hvis du leter etter en enkel og budsjettfri løsning. Den gjør akkurat nok uten å forsøke å imponere deg med unødvendige bjeller og fløyter. Hvorfor betale for ‘premium’ rengjøring når denne tar seg av 99 % av rotet gratis? Gi den en sjanse og spar de pengene for noe bedre enn en oppblåst skjermdump-rydder.